Tatuering på foten





Titta på Elidas blogg, så tänkte jag kunde skriva att jag är fett sugen på tatuering, när jag blir 18 ska jag ge mej själv födelsedagspresent och dra och tatuera mej. Sen lääääänge tillbaka vill jag ha ett danscitat sådär på foten, inte det citatet på sista bilden, en som passar mej mer. Men vet inte än om jag vill ha på insidan av foten som första bilden, eller som på andra och ha på utsidan. Jag har massa fina danscitat, men ingen jag riktigt fasnat för, eller så tatuerar jag in aint' gon' follow no footsteps im making my own, den sitter ju på foten sådära, footsteps, fot.. Haha, nej men tror det ska va danscitat, för det kommer jag aldrig, aldrig, aldrig att ångra. När jag är 40 kanske jag inte kommer dansa, men det kommer alltid vara en del av mej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0