The Fighter

En riktigt bra film, jag gillar filmer där det händer mycket, action typ. Så det var inte riktigt min filmsmak, men fy vad bra den var ändå. Ååh, ni måste titta på den. Handlar mycket om att typ, nå drömmar ävern fast det inte är lätt. Och hans bror, haha han va fett skön.

Och en grejj som är coolt, är att jag och Th snackade om svenskar som är kända, och Jake Gyllenhaal har svenskt påbrå, hans pappa är typ svensk i botten eller vad det var. Och nu såg jag att Mark Wahlberg (huvudpersonen i the fighter) har svenskt ursprung, blandat med något annat. Fett coolt, Jesse Williams, ni vet snygga mulatten i Greys, Dr.Avery, han är en kvarts svensk. Bara en liiiiten del svensk i någon och blandat med något annat, vad som helst, blir man skiiiitsnygg, snackar om mej själv nu asså.. skojja, haha ne men Jake Gyllenhaal, Jesse Williams, typ världens snyggaste män, och Mark Wahlberh ser inte dålig ut heller. Grymt.
Men hur som helst, se filmen, verkligen verkligen sevärd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0