Skola i morgon

Kom hem för ett tag sen, handlade chips och sånt men jag sparar det tills i morgon. Åt vindruvor nyss, håller på att spy, jag äter alltid för mycket. Men men, i morgon börjar skolan yaaay.. eller inte. Men har inte så mycket plugg den här veckan hoppas jag, fick förresten MVG på mitt engelska prov, tunnnngt.

Nej men jag har tänkt fett mycket, och nu har jag börjat få damp. Jag mååååste få hänga med roliga personer snart. Med roliga personer menar jag folket i Märsta. Jag förstår inte hur folk kan hata Märsta? Man gör det vad det blir till, och fy vad jag har gjort det bra för jag ÄLSKAR Märsta, kommer alltid vara hemma för mej. Saknar folket där, sååå mycket... asså inte folket, folket, utan mitt folk... hahaha det där lät knäppt, men ni fattar, dom jag säger hej till om jag springer förbi dom. Asså jag sakna att garva mer än åt en film typ, vill garva åt händelse, någons kommentar, någon random, vad som helst men inte film, något som är verkligt.

Men ska ta bort sminket och det nu och röra mej mot sängen som jag redan sitter i.. haha, nej men det blir nog ett dhw avsnitt innan, vi hörs i morgon.


gammal men uuuuuunderbar låt, det går inte att tröttna eller lyssna sönder de här, har försökt.. men d går inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0