Just be you, do your thing and you will be alright

Är hemma hos mormor och morfar nu, tog med mej matte hit men behövde linjal och har glömt det hemma. Men vi har i alla fall löst uppgiften någålunda :) Elida har precis hjälpt mej att skriva en inköpningslista på vad jag ska shoppa, nu kommer det vara mycket roligare att shoppa när man vet vad man behöver. Jag är alltid en sån som bara går runt när jag väl shoppar, bryr mej inte om att titta på saker ibland ens, haha.. Men nu vet jag vad jag ska köpa. Slänger in ett bild inlägg när jag kommer hem eller i morgon.

Åååh, Alice har en finne på huvet, den är helt gul och stor asså jag dooog... superäckligt, och juste, vi drog förbi affären, köpte två godispåsar, fyra chokladpuddingar, en iste och chokladtuggummi... det var sista gången jag slösar pengar på godis och sånt nu, alltså inte för att jag har viktångest eller något sånt nejnej, men för vem är det hälsosamt att äta såntdära VARJE dag? Jag har chips och dip och rootbeer som väntar på mej hemma, nejjjjnejnej... i fortsättningen blir det såhära EN gång i veckan. Och vatten på vardagar, juicen och mjölken har jag ändå tröttnat på här, vill ha arla och bravo. Men vad bra, nu har jag gjort det officielt att jag ska sluta äta onyttiga saker som en ko. Börjar i morrn. Men ska stänga ner datan nu, finns inget roligt, byeee :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0