10:38

Då har man tittat klart på one tree hill säsong 6, alla säger att nu börjar dom dåliga säsongerna... Men one tree hill är på riktigt bääääästa serien, den slår dhw och greys såååååå håååårt. Säsong 4 och ungefär hälften av säsong 6 är dom bästa säsongerna ever. Ska nog ladda ner säsong fyra så jag kan se på planet sen påväg hem. Nu blir det inte att ladda ner säsong 7 på ett tag, ska ta tag i skolan först på riktigt. När jag har gjort det kan jag ladda ner sjuan.

I alla fall så ska jag snart ner till köket och sätta mej och köra nationella i engelska a. Får se hur det går, sen ska jag titta på dom två senaste avsnitten av dhw och sen blire väll sova eller något. Men vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0