31a Maj 2011

Nu äre läskigt, det är sista maj, i morgon äre juni och det är den SISTA månaden jag har kvar i panama.... tiden fick verkligen asfort.
Men men, drog ut och shoppade igår, köpte aaasmånga nagellack, ska köpa mycket mer dom kostar en dollar styck här, alltså 6 kronor typ. Sen köpte jag några färglada toppar ni vet, dom kostar också en dollar här, 7 kronor och vad kostar dom i Sverige lixom, typ 60? och vill du hitta bra nagellack fåru betala typ 80 spänn.. HELT INSANE, jag kommer va fett snål när jag kommer tillbaka till Sverige... sen köpte jag två aaasöta bikinis, 20 dollar var så det var lite dyrare :( vad är det i kronor? 130 spänn styck, hahahha jag sa ju att jag skulle bli snål, och jag kommer få jämföra svenska kronor till dollar för att veta om det är dyrt eller inte sen när jag kommer till sverige, haha, Sverige borde inte ha kronor, dom borde ha dollar, eller åtminstone EU.
Meen aa, sen köpte jag lite smycken, typ 5 par örhängen, 1 dollar styck oxå, amanda jag har börjat köpa smycken till dej nu, du kommer få en BOMB med saker sen :)

Jaoooo, d va inte så mkt mer jag skulle säga, eller juste jag fick MVG i slutbetyg i ESV så det var väll nice. Nu ska jag upp och äta frukost :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0