Vackra, kära, underbara ipod

TACKKKKKKKKKK TILL DEN SOM TOG MEJ IGENOM DEN HÄR FÖRDJUPNINGSUPPGIFTEN IKVÄLL!! TACKTACKTACK!! MÅSTE VARA MIN IPOD SOM JAG SKA TACKA, TACK FÖR DU FINNS, FINASTE FINASTE FINASTE IPOD!

i morrn blir en tung dag, det är värt d, det är värt d, det är värt d, d är värt det......... ;( mitt humör i morrn kommer vara som på bilden till höger, visste ni att jag har svårt med höger och vänster? Måste ta fram handen och känna efter vilken som känns bäst att skriva med, och den som känns bäst är höger.... haah bra att man är speciell så man kan garva åt sej själv, eller borde jag gå och kolla upp om jag har problem på riktigt? Snart 17 år och har problem med höger och vänster, det är jag nog ensam om (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0