090708

hejjsan.

känner att jag är uppe tidigt idag!
vaknade först hemma hos amanda klockan nio och drog hem för vi skulle lämna moppen klockan tio, så vi gjorde det och jag gick och la mej och gick upp för en stund sen. Amanda ville att jag skulle komma tebax till dom men jag palla inte, är skit trött vill bara vara hemma idag fast jag ville dra till Eurostop oxå, se om man kan hitta nåt snabbt. Men men, klockan fyra drar vi och hämtar moppen igen och runt sex drar jag till Sara.

Sitter hära och kollar på vad heter den nura, michael jacksons dangerous tour.
såg ni när hans dotter höll sitt tal igår, heartbreaking asså...
aja, vet inte riktigt mer vad jag ska säga, är helt slut.


ooooohnoooo! jag kom på en sak


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0