bad day, sånt händer när man inte sover bra

hejjsan!

har suttit hära ett ta goch kollat på gamla bilder, saknar gamla tider asså!
i alla fall så skulle jag egentligen titta på over her dead body med mamma, ni vet den filmen Eva Longoria är med i, men då frågade hon om brorsorna oxå ville kolla, och jag har bråkat med dom hela dagen så jag hade ingen lust att titta då, så jag sitter hellre hära. Fast jag överväger nu att gå upp faktiskt, men näej.
jahaaja, då sitter man hära och tråkar och tittar igenom gamla bilder och smsar med amanda, lyssnar på musik och chillar. Ska fixa lite med mitt USB  minne lite, ni vet sortera och sånt, ladda ner alla nya bilder.
Kanske bjuder på några gamla oxå. vi ses =)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0