hej jag har ingen rubrik idag haha

tjeena, nu har jag duschat klart, ska bara platta håret och sminka mej och sånt, sen drar vi runt sex =)
I morrn när amanda kmr hem blir det kanske filmkväll med några, hoppas det var verkligen länge sen jag träffade folk över huvud taget haha, bloggar kanske lite innan vi drar, och lite innan jag ska sova, juste pappa håller på att måla om mitt tak eftersom det var helt konstigt, så nu när han har målat halva äre värsta skillnaden, där han har målat är det värsta vitt och där han inte har målat äre gult hahha så äckligt! aja nu blir det fint igen =)


haha snodde den hära bilden från mandas blogg på Ludde och Rasmus,
söta va? hahhaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0