hemma

hejj,

kom hem från Vicki för typ en timme sen, dom dissade resident evil och hyra matrix istället, så jag somnade i början av filmen och vaknade i slutet. Sen gick dom upp och kollade på Mommas boys men jag amanda och rasmus stannade kvar där nere och käka körsbär :p, och sen drog alla hem. Är skiiittrött verkligen eftersom man inte kunde sova ut, vaknade ju åtta!
Så jag ska snart gå och lägga mej sen ska jag ta en riktigt låååååång sovmorgon!

Och sen drar jag hem till Amanda och chillar med henne och sen runt sex kommer typ samma personer som jag var med idag hem till henne så ska vi vara där under natten för hon har lägenheten för sej själv, chill.
aja, ska kolla lite mer på internet sen tar jag nåt att äta och sen till säääääängs =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0