jag blir aldrig av med min mobil!

hahahahhahaha, fick nyss reda på att jag måste ha min mobil till 1 December, och inte September. Men, jag orkar inte sura över det. Orkar inte bry mej, ett halvår till är väl ändå inte så mkt, och om ett halvår finns säkert en fett ny och bra mobil. Så jag får väl ha de hära ett tag till. Fast den ska in på lagning oxå eftersom skalet har spruckit och är helt böjt så, jaja min lilla mobil får väl stanna ett tag till då. =)
även fast jag hela tiden tjatar på att jag vill ha en ny mobil och att jag hatar den, så älskar jag den ändå. Det är lixom min mobil som alltid finns där, den finns där när jag behöver ringa någon, när någon behöver ringa mej, när jag behöver skriva ett sms till någon, när jag har tråkigt kan jag spela spel, när jag inte har någon kamera är det ändå inte helt omöjligt att fota. Min lilla älskade mobil, hahahaha


min suuucker mobil som jag ändå älskar innerst inne ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0