jag vill moonwalka som michael

hejjsan =)

har precis kollat klart på filmen som vi såg, det blev An american dream ändå, haha kommer nog aldrig få nog av den filmen. Sen kände jag att jag var tvungen att göra en Michael Jackson kategori, mitt lilla egna sätt att hylla han haha.
Efter filmen tittade vi lite av dangerous turnén, och då blev min brorsa Christian fast i moonwalk haha, så nu har han stått hära brevid och tränat och tränat, jag kan ju moonwalk hyffsat bra, eller man vet lixom tekniken. JAG ÄR ABSOLUT INTE SOM MICHAEL JACKSON! vem är det egentligen? ;)
Så fråga Christian hur jag lärde mej, men jag kom på att det är nåt jag alltid kunnat, sen jag var liten, kommer ihåg när man såg han första gången så blev jag väll fast kanske och testade... och det gick, så nu om jag vill göra som han måste jag väll bara finslipa hahahahha.


jag i framtiden! eller inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0