hej hopp i lingonskogen

hejjsan!

sitter hemma nu, har precis kommit ut ur duschen. det var sååå härligt att duscha ;)
det blir filmkväll hos Vicki, vet inte vilka som ska komma men jag gissar på vicki såklart, jag, amanda, lina, ludde, niclas, henke, sarah och samira, nici. typ vet inte :p
i alla fall så sover jag där. Moppens olja är ju typ helt värdelöst den läcker så fort man sätter in ny så jag vågar inte köra den, så jag får gå, eller så lånar jag Stinas cykel haha :p åhnej, cykel! kom på nu hur knäppt det måste se ut med mej på en cykel helt seriöst cyklande till victoria. Bara för det kommer det åka 30 00000000 moppar förbi mej -.-
CATARATAS KOM TILLBAKAAAAAAA! hahaha

Kommentarer
Postat av: amanda

vad betyder CATARATAS? ;p

2009-07-05 @ 19:00:13
URL: http://ahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0