ingen blogging i det här fina vädret

ojojoj. har inte bloggat på en evighet känns det som!
Men nu när det har varit fint väder så har jag varit ute och badat med  en massa vänner, fy vad kul vi har asså!
kommer inte ihåg dagarna, men jag tror det var i måndags så drog vi och badade jag nici, vicki och amanda. Sen kom niclas och Sarah. Och efter det har vi haft filmkväll. Och igår så badade vi igen, eller vi dansade först för vi börjar nu inför nyår. Men i alla fall vi badade i särsta så jag var inte så taggad. hatar det badet av hela mitt hjärta :p
men sen drog vi hem till Lina och chillade och hade sjukt kul.
Idag ska jag på bio med typ Amanda, vicki, nici, Sarah, Niclas, Ludde, Lina och några till, vet ens inte vilka som ska med..

men vi hörs =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0