the proposal

sådärja, nu är jag hemma och bion var asbra faktiskt!
Vi drog in vid fyra men niclas, ludde och malin missade tåget så vi hoppade av vid upplandsväsby och fick ta nästa, men i alla fall. Så var vi dära chillade, åt på donken och sånt hade allmänt kul bara. Sen vid halv sju började filmen. Asbra måste jag säga, SE DEN!
till och med killarna tyckte den var bra ;) men men, sen nu så åkte alla hem till sej själva för vi har typ varit konstant sen måndags och vi ska vara i morron nästan en hel dag med varandra igen. Då ska vi dra till DB och vara dära och grilla och sånt, ta kvällsdopp oxå myysigt ;)
Sen på fredag ska jag med familjen + min faster och hennes man som kom idag till någon skärgård eller nåt och vara där en hel dag så då ska jag ligga och steka med familjen och bada och ha kul. Nackdelen är att jag måste vara uppe klockan åtta då på morgonen! men jag kan sova i bilen ;)

ah synd att jag inte har några bilder, för min kamera är pajj! MÅSTE FIXAS SNART DEN SOM SKULLE IN PÅ LAGNING JU :o
aja amanda har en massa bilder så får se om hon loggar in på msn någon gång :p

ses =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0