ute i kalla sätunaparken

tjuuuue ;)

har haft en riktigt chill dag idag, drog och hämtade Peter sen åkte vi till Th och satt dära och chillade, pratade lite, satt vi d datan ni vet. Sen så ville Th gå ut och plocka sju stycker blommor, ni vet man ska ha under sin kudde så drömmer man om nåt hehe. Så vi gjorde det, sen drog vi till Sätuna parken och gungade, och lekte lite haha, seeen åkte Peter och hämtade Sara och när dom kom tillbaka åkte jag och Th och hämtade pengar och sen till statiil för att köpa nåt att äta, så vi köpte bullar, kakor och cola. Så satt vi där ute i iskalla Sverige =(
Sen så körde Th hem Sara då satt jag och Peter och snacka så länge, riiiiktigt kallt måste jag säga.
Efter tiotusen år kom hon så körde vi hem Peter och nu sitter vi hära =)

Eller Th är på mitt rum och raderar alla sina kontakter, en och en.................................
hahahaha, äsch får se vad vi hittar på sen, ingen av oss är ju trötta =)


th när hon plocka blommor =)


Peter och Th, vi snurra lite i den dära ;)


hehe, vet ni vad midsommarstången föreställer? Jag vet....


sista bilden ;)

peace.


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja vet oxå va den betyder ;) Hahahahahaha

2009-06-20 @ 23:39:45
URL: http://emwaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0