YOU BETTER WAKE UP AND PAY ATTENTION

heej,

sitter här och väntar på att amandapanda ska logga in på msn men hennes internet laggar..
jao, drog till hope med Th, det var väll inte så dära jätte kul this time, sen efteråt skulle hon dra till sin kompis, så jag fråga Nici och Vicki om man fick joina dom eftersom dom skulle hänga..................................................................... -.-
men fick en fet diss i stället.
Så i morron ska jag vara med Amanda panda och vi ska väll hitta på ngt, får se whaaaat. 
Men men, var skitsur för tre sekunder sen men nu är jag glad hahahahahha
eller jo, jag är fortfarande lite sur.
äsch pallar inte blogga, är skitsur kom jag på...
hahahahha jag är konstig x)

tu han cambiado, si no reforzar y empezar a molestar a usted acerca de otros, que antes no. Piense un poco!
(förlåt min dåliga spanska)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0