let the sunshine come

usch usch usch usch!
Jag hatar det hära svennevädret! Det har regnat i flera dar och ända fram till torsdag, jag som vill ha 30 grader och sol så man kan åka och bada med sina vänner, sola och bara steeka, inte behöva sitta inomhus hela tiden!
Kommer vi nånsin få ha sommar i det här landet?!
Jag vill bara åka bort där det kan vara fint väder EN ENDASTE DAG!!
Finns väll inte så mycket att göra, ska nog baka en kladdkaka, eller vad heter det nuda, kokosbollar. så ska jag sitta inne och mysa hela dagen med min lillasyster. Sen fram mot fyra kanske jag åker och är med Vicki och Theresa, antar att amanda inte har kommit hem än =(
Men i morron! :D


once upon a time when the sun still was shining

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0