091122

hejjsan! har inte bloggat på hela helgen har inte haft tid.

i fredags så hade jag ju filmkväll med moa stina & th, vi hade feeett kul, tittade på nya bring it on filmen, sen gjorde vi en massa saker haha. Sen drog vi ut en stund mötte Henok. så va vi ute, sen drog alla vi in och typ satt vid datan, snacka och grejjer, sen drog Moa & Stina så tittade Jag, Th & Henok på typ Euro trip... sjuk film d asså. Somnade runt halv fyra...
Lördag så nästan direkt när vi hade vaknat kom Amanda, så fixa vi oss lite sen drog Jag, Amanda, Th, Vicki & Emma och tittade på 2012.. och asså, den var SÅ SJUKT GRYMT BRA!
Alla sa att den var feeeett bra och grejjer så jag hade riktigt höga förväntningar.. men filmen var mycket bättre än jag trodde. Det hände saker exakt hela hela hela tiden! En typsikt Jennifer film det dära!
Jaja, sen runt tolv kom vi hem så sov amanda hära hos mej. och nu äre söndag vilket betyder RÅPLUGGA!
eller aa, ska försöka bli klar med Svenskan och SOn men vi får se hur d blir..
ni får lite bilder från i fredags, så hörs vi.


jag och amanda.


moa och stina


Kommentarer
Postat av: Stina

snygga bilder på mig... -.-

2009-11-22 @ 20:13:59
URL: http://Http://sttina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0