hemma nu

tjena.

Somnade hos th, så jag har sovit men är fortfarande trött fattar inte vad som är felet -.-
whatever skulle precis börja plugga på son men asså jag pallar verkligen inte. Har läst 34 sidor i den dära äckliga boken som jag ska ha läst ut till på tisdag! den suger. Så har jag massor med matte jag måste bli klar med om jag vill ha VG på provet. Det här kan inte sluta bra. Och nu kom min lillasyster och vill att jag ska gå upp för hon är rädd att vara där uppe själv. hinner inte plugga då..ooops.. hehe får väll göra d sen.
Halv sju ska jag följa med Th till tandläkaren men d verkar som familjen har lämnat Alice här med mej utan att säga nåt :s... jaja, vi hööörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0