i miss you :(

du vet att vi saknar dej, hur kunde allt bara rinna ut i sanden? asså jag vene.. jag saknar dej fett mkt. Vet inte ens varför jag sitter och skriver sånt hära på bloggen ;p
Men d är typ ett år sen allt hände, asså hur kunde d bli så fel. Jag vet vilken hääääxa som kom emellan oss, hon är snäll men på ett sätt har jag lust att döda henne varje dag, om hon inte hade funnits hade det aldrig blivit så här. Asså FATTA VAD KUL VI HADE HAFT PÅ SOMMARLOVET! Och jag minns en dag för inte så länge sen blev typ tvingad att dissa dej, asså jag minns hur ont det gjorde. Om jag kunde spola tillbax tiden hade jag absolut inte gjort så. Asså jag minns hur kuul vi hade, hur jag D O G av garv varje gång vi va. Hur kan man gå från så bra vänner till knappt ett hej varje gång vi går förbi varandra. Ibland stannar vi och pratar, men det käns som att vi inte känner varandra längre. Alla, asså ALLA säger att du har förändrats feeeett mycket. Jag och typ några till tror inte alls på det. Vi vet att du är samma person, så kom tillbaka, snälla?
du ska veta att jag lever fortfarande på dina skämt som du sa för över ett år sen, kan sitta och tänka på dem och sen dö av garv. asså hahahha du är bäst, spelar ingen roll om jag känner dej längre eller inte. Jag dör fortfarande av garv ;)

"No I don't belive you when you say don't come around here anymore,
I won't remind you, You said we wouldn't be apart, No I don't belive you
when you say you don't need me  us anymore. So don't protend not love
me us at all"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0