091005

tjaaa..
som sagt hinner jag inte blogga så mkt.. meen efter skolan drog jag och th till willys och köpte cola och jordnötsringar så drog vi hem och pluggade matte direkt. Sen vid halv sju drog hon så fixa jag massa saker och nyss satte jag mej hära bara för att skriva ett litet inlägg. Sen ska jag hoppa in i duschen, föna och platta håret.. så tråkigt -.- allt för att jag inte ska se mobbad ut på skolfotot som vi ska ta i morrn. haha nej men jag tänker inte fixa mej nå mkt, bara ha vanligt hår, jeans, converse, ooooch typ ett linne eller ngt =) funderade på att ha affro ett tag faktiskt men d får vi vänta me till gymnasiet för då kan man ju "börja om" ni fattar då kan jag bli the affrokid or something.
Och i slutet av oktober eller i början av november kommer mamálila och papáchencho! :Dlääängtar sååå mkt!
Nej nu sa mamma att vi ska äta så jag bloggar typ innan ajg ska sova eller nåt, seeeyaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0