estoy estudiando fisica



har VG i fysik, men tro inte att det är lätt för det, fysik har alltid varit ett av mina svagaste ämnen, fysik och matte. måste alltid plugga järnet ifall jag vill ha VG i fysik. Minns i åttan när jag pluggade fysik, satt uppe nästan halva natten, fick VG. jag kan plugga en fem tio minuter till spanskaprov och få MVG. fast det är ju inte så konstigt men ändå.. haha nu ska jag lägga undan fysiken så får Th hjälpa mej med det i morrn, nu ska jag läsa i svenska boken -.- kill me


Kommentarer
Postat av: Amanda ♥

Hejsan.



Jag gillar verkligen din blogg, har läst den ett tag nu. Kom gärna in på min och kika, den är söt den med. :)



Allt bra med dig då ?



Kraaam!

2009-10-21 @ 20:45:00
URL: http://youpushedmeaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0