belive in the dream you see when you're a sleep.

heej. Drog till kista och har varit dära hela dan. Åt på freddys kebab och så chilla vi lite dära. Sen börja bion och filmenvar asbra och feeettrolig. Jag dog av garv vissa gånger och ändå var den sådära romantisk fast på ett annat sätt typ.. haha den var i alla fall jätte bra! :D
Så jag är på bra humör typ haha, fast förkyld är jag fortfarande.. :(
I morrn så ska jag och amanda antagligen dansa hela dan, det blir chill.. Fast egentligen behöver jag plugga men jag får väll ta med pluggböckerna upp dit och plugga medans jag dansar, det kanske fastnar bättre då? Får väll testa. aa, tog lite bilder idag oxå men amanda har min kamerasladd hemma hos henne så jag får den i morrn hoppas jag =) Men nu ska jag göra lite te så ska jag sitta hära framför datan och dryga mej.. vi ses =)


jag dog av garv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0