090915

hejjsan.

Slutade för en timma sen, för hklärarn var sjuk, fett chill :D
Det är bara lite dåligt att vi har haft typ en eller två hk lektioner och nu så är hon sjuk dom två sista gångerna innan provet så vi har inte fått någon information men de går säkert bra ändå =)
Jaja, ska inte klaga är fett glad att vi fick sluta tidigare! I morrn blire sovmorgon till typ tio i nio, inte så länge men bättre än inget, sen slutar vi lite tidigare beroende på hur fort jag går skoljoggen. Och idag är veckans höjpunkt.. daaanceee ;) Ska försöka komma en bit till på dansen idag, i think we need to hurry.. och på måndag tisdag äre ju studiedag så det blir bio på måndag sen så kanske jag och några till drar upp och dansar lite tidigare på tisdag om vi inte har ngt annat för oss.  jaja, ska inte babbla så mkt. seeya ;)


my twiiniis ;) haha


th idaa ;)


haha jag och annelouise på debatten idag, vi vann ;) haha

Kommentarer
Postat av: amanda

va? vilka ska på bio? :O

2009-09-15 @ 15:37:08
URL: http://mmandi.blogg.se/
Postat av: Stina

TTAABORT FÖR I *HELVETE !!!!!!!!! :O:O:O:O JAG SER JU UT SOM DINAMIT HARRY !!! HAN ÄR SKIIT FUL :O

2009-09-15 @ 19:49:13
URL: http://sttina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0