it's time to start living the life you've imagined

måste bara säga att jag är sååååå lycklig, har sjuuukt fantastiska vänner!
Varje gång vi är garvar jag sönder, och känslan efter när man kommer hem att allt är bra.. den är bäst!
älskar mina vänner mest på hela jorden, vad skulle jag göra utan dom?

såå, haha, i alla fall så drog ju jag och th och köpte lite saker, köpte ett par mjukisar och två tjocktröjor och ett par skor som jag kan dansa i.
Sen så fick jag sms av vicki så vi drog hem till henne där var hon och theresa och efter ett tag kom Ludde och Rasmus, vi satt och snackade och hade lika kul. Dom är sjuka mina vänner asså! haha
Så vi satt dära och snackade om allt möjligt, allt från seriöst till oseriöst.
Sen så gick jag och th hem och Ludde och Rasmus cyklade brevid, hahaha sååå sjuuukt kuuuuul på vägarna hem, dör av garv varje gång. Så nu så sitter jag hära och gör ingenting, tror jag ska sova snart.
upptadetar mer i morgon, vi hörs =)


Kommentarer
Postat av: FEBB

va söt header du har jennifer! :)

2009-09-06 @ 10:47:52
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0