100422

hejhej :)

kom hem runt halv tre, så har jag bara varit hemma.. d va en fett skön dag, eller först vare nationella matte d gick SKITDÅLIGT, är inställd på IG :p, me aa... sen rulla dagen på och jag och th hade sjukt kul, hon gjorde största tabben jag garva tills jag grät. Hon brukar skrämma mej ibland så jag va på toa och hon va på den brevid så skulle hon skrämma mej när jag kom ut, så öppna en annan tjej toan som th va på så th skriker för fullt på den tjejen och sen nmärkte hon att det itne var jag asså jag dööööör, aaa i alla fall hahah. nu ska jag baka med min lillasyster tror jag, vi hörs :)<3


har fått schemat för produktuionsveckorna! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0