dygna is the thing 2 do....

Sådärja, nu har jag fixat massa inlägg men dom lägger jag upp några i taget under några dagar, va verkligen på blogghumör idag asså hahah.
Och en grejj jag tänkte på. VEM ÄR DUM OCH GÅR OCH LÄGGER SEJ TIDIGT FÖR ATT GÅ UPP I TID FÖRSTA DAN TILL SKOLAN? Man ska dygnaaaaaaaaaaaa, d är skitbra!!!!!
jag ska göra d när jag börjar tvåan efter varje lov, och efter varje lov när jag går i trean, jag svär hade jag gått vanlig skola nu hade jag gjort d, visst th? vi hade LÄTT gjort d! D hade varit en så tyyypisk th och jennifer sak att göra, jag kan inte förstå att du kommer gå i ett år utan mej och jag ett år utan dej, och att inte träffa dej varje dag är helt sick, vem pallaaaaaaaaaaaaaaaaaaar, inte jag i alla fall :(
Jaja, vi hörs i morrn hörrrrrrni :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0