En halvindier och en halvsvensk


(En bild på min kusin Pria och min syster Alice)

Hej på er, har bara lodat runt här idag. Mormor, Morfar, mina två mostrar och mina två kusiner va här idag, så det var kul att se dom. Men annars så har inget speciellt hänt, inte för att det var så speciellt att dom var här men aa. Nu har jag laddat över ALLA bilder från min mobil så jag har så många bilder jag vill lägga in men jag får behärska mej, haha. Nej men har lite mera minnen att skriva om nu när jag kan ha bilder med. Och nu ska jag titta igenom alla tusen videos jag har haft på mobilen, så jag kommer säkert sitta och ladda upp massor på youtube, asså äre ens kul att titta på mina videos? Jag känner såhär att för mej äre skitkul för det väcker ju minnen och så, men för er.. Det är ju bara en tråkig, meningslös video. Inte för att någon kommer kommentera nu och säga joo d är kul att titta på dina videos, för ingen av er kommenterar ändå aldrig. Men whateveeeeer, ska titta på videosarna nu sen ska jag nog sova, så vi hörs i morrn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0