fixat internet


heheheh.... fint när man ha dragit ut bilden sådärva? :)

nää men pappa har fixat så vi har trådlöst nu, jag förstår inte vad det va han fixa men jag kan i alla fall sitta vid datan nu utan sladden, jeeppp. Men dom var och fixade elen idag och guess whaaat, d kommer ta fem dagar att få tillbax den. Så vi kommer vara här i några dagar till, men egentligen göre inte så mycket. Eller jo.. man kan inte riktigt plugga här i lugn och ro.. fast äsch, det va aldrig lugn och ro i Ekilla heller såå.. hahah, aah men jag vene om jag ska fortsätta blogga eller om jag ska fortsätta att inte blogga under ett tag eller om jag ska sluta blogga helt..... Vi får se vad jag känner för i morrn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0