headers genom tiderna :)


Den här var min första som jag hade i sjuan, då jag va ett litet Tokio Hotel freak, ååh jag va tvungen att gå låååååångt bak i min bdb för att hitta den så hitta jag en massa bilder som jag måste bjuda på, men det här var i alla fall min första, bloggen hette jenneu.blogg.se men den radeade jag och jag ångraaaar det!



haha skitful gjort i paint som jag hade när jag inte brydde mej om att blogga, det här var i mitten tills slutet av åttan typ, haha ååh vad ful får ångest. Så hade jag massa olika sånna här där jag bara bytte bild ibland så jag palla inte lägga in alla.


Sen när jag tog tag i bloggandet igen gjorde Sofia den här till mej, den hade jag sommaren från åttan till nian och så hade jag den i ett halvår typ till vintras...


och när jag hade haft den i ett halvår tröttnade jag lite så jag gjorde en till skitful i paint, haha.... nästan pinsamt.



sen gjorde Sofia den här i till mej, så jag hade den i någon månad från Mars, fett fin bara att vissa bilder är lite ruttna sådära gamla och så som man har tröttnat på, haha.


Sen gjorde Sofia den här på driv till mej för att härma Fanny Staaf, haha. Men eftersom jag tröttnade på bilderna jag hade i min förra header eller tyckte dom blev fula så jag bytte till den hära ett tag i maj:)


och sen den här jag hade nyss från början av Juni, tycker den va helt underbar, älskar Ain't gon'... texten dära så det är därför jag har den i den jag har nu oxå.


och nu har jag den här som är helt wonderful och den kommer jag ha ett bra tag kan jag lova! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0