hemma

är skiiitirriterad, vi skulle titta på film för fett länge sen men eftersom mamma och pappa skulle skypa med varandra skiiitlänge kan vi inte titta förs nu och klockan är halv två på natten. Ärligt, vi skulle ju titta........ aya.
Kommer nog titta ändå för nu har jag suttit uppe fett länge och väntat.
Men men, d va chill hemma hos mormor och morfar, åt tårta igen. Så åt vi grillat oxå, sen satt vi mest och chillade medans dom andra spela bingo haha. men ööööh, förlåt att jag var cpfall för nån dag sen och idag när jag skriver är jag arg och blablabla... måste skärpa mej nu när jag har fått mkt fler läsare innan d va inte lika många som läste så d spela ingen roll vad men skrev men nu göre... eller inteeeeeeeeee
en normal bild för en gångs skull :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0