I remember - Min födelsedag



Jag hade seriöst världens bästa födelsedag de här året, jag fyllde år en tisdag så de va skola, så när jag och Th kom till skolan försent som vanligt, vi kom in i klassrummet och dom alla skriker grattis direkt, och sjöng oxå om jag minns rätt, jag saknar alla tjejer jätte mycket! Men de va inte de jag skulle säga, sen vare dans på kvällen som vanligt och Th och Amanda betedde sej liiite konstigt, sen kommer dom med en tårta som såg ut som stryk, hahah nää men den va väll charmig, haha och typ failar totalt när dom ska tårta mej, så jag kom på dom, men tillslut lyckades dom tårta mej ändå. Och Fredag samma vecka tog dom mej till lasergame, men jag visste inte ett skit så dom hade lagt ögonbindel på mej ända från Karlberg tills att vi kom in till själva lasergame grejjen, de va så sjukt kul och absolut ingenting jag kommer glömma lätt, sen drog vi hem till Th och käka pizza och bara va, älskar mina vänner dom är seriöst BÄST! När jag kommer tillbaka är jag skyldig att planera Th's och Amandas födelsedag, och d ska jag göra! Här får ni en video från när dom tårta mej, så sööööta! älskar er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

meh.. du kommer ju hem nån månad efter jag har fyllt år :(

2010-08-21 @ 02:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0