I remember - toaletten



jag bytte bild, men haha jag är inte pro än på att redigera så d här får väll duga :)
men i alla fall, asså d här som jag ska berätta nu har jag säkert berättat fleeeera gånger, men d är ett sånt minne jag aldrig aldrig aldrig kommer glömma. Det var i sjuan när jag, Th och Moa alltid va hela tiden. Och vi va nere på fh. Så om jag minns rätt så jagade jag moa med en penna och skulle rita på henne, och Th stog inne på toaletten och fixade sej typ, så moa springer in till toaletten där th är och jag kommer efter och typ hoppar på dom nästan, och på något sätt stängdes dörren och så bråttades alla vi tre där inne, jag lovar er att taoletten va liiten, så vi råkade släcka lampan oxå. Och på något konstigt sätt har vi råkat haft sönder tolatten, porslinet där asså typ, haha. aah men så råkar någon trycka på spolknappen och upp fooooorsar d vatten och vi alla tre spraaaang ut och asså d va som ett vattenfall, d bara fooooorsade. Vi stängde dörren och ba, nä men d slutar säkert snart. Vi går dit och tittar och det rinner vatten utanför dörren skiiiitmkt, hahah. Vi drog till en lärare och ba: eehm.. toan är sönder, hahah. Dom fick aldrig veta att d va vi som hade sönder den. Men hela klassen fatta direkt att d va vi, hahah.

nån vecka senare hitta vi toan utanför skolan, hahah

Kommentarer
Postat av: Moa

HAHAHAHAHHAHA JAG KOMMER ALDRIG GLÖMMA DET! :D DET VA SÅ JÄVLA KUL JU!!

2010-08-18 @ 23:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0