nya datorn

hejsan på er!
bloggar från min nya dator nu, sjuuukt nice är den.

Men i alla fall, drog ut och spelade fotboll med syskonen och sen drog jag, dennis & christian och badade, läänge. Ååh asså jag är sååå lycklig att jag är här i panama, inga problem, lever livet, har d bra, behöver inte tänka på så mycket, inte kallt! ååh, i'm sooooooo happy!
Även fast jag hade skiiitlite besökare, haha, cp. Men men, ska ladda ner typ spotify, itunes, och sånt dära nödvändigt. Får se om jag laddar ner msn eller bara använder mej av skype, eller nej d blir nog msn. Har efterblivna vänner som fortfarande lever på 2002 talet, haha fast jag är oxå lika efterbliven och loggar in varje gång. Men whatever, slänger in en bild på datan :D


här är den, d är en liten netbook tror jag d heter, så söööt  :) men men, see ya LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0