Tejpa th



ååh, jag tog ju in allt från mobilen till datan så hittade jag dom här bilderna, och en till när vi har kletat smör i hela th's ansikte men jag pallar inte ladda upp den för d va skitsegt, men i alla fall. D va typ i vintras och Rasmus och Isak kom så th skulle rensa deras hål, hahah åååh vänta.. jag minns när jag skrev d när dom kom jag skrev typ" aah rasmus och isak va här så th skulle rensa deras hål" isak bah.. eh det där kan misstolkas "rensa deras hål" haha nää men theresa hade gjort hål i örat på dom och dom kunde typ inte rensa själva haha, så dom kom i alla fall, sen satt vi på mitt rum och bara va som vanligt, sen fick någon en sjuk idè, vi hittade två fulla tejprullar på mitt rum så vi börja linda in Th i dom, asså d blev sjukt mycket, hon var ju helt fast. Så vi kasta ner henne på marken, hämtade smör och börja mata henne med det, haha aboow jag minns hur mycket hon skrek, sen hämtade vi en stor kökskniv för att riva upp all tejp, men innan det lekte vi lite och la den typ nära hennes ansikte, haha.. barn, lek aldrig med knivar. Vi va bara TVUGNA att skrämma henne lite, så hon börja skrika jag svär hon va fett nära på att börja böla, haha ååh va kul d va. Nu när jag tänker efter saknar jag lite hur allting va i vintras, d va chill ÄVEN fast vi gick i skolan.. ah men här är bilderna i alla fall :)





Kommentarer
Postat av: miss universe

ÅÅH ! jag lovar jag fick tårar i mina ögon när jag läste dehär... ååh ta mig tillbakaaa :'(

2010-08-24 @ 15:37:45
URL: http://theresaskaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0