Bilder 09/10


jag hade en av mina bästa sommrar




haha, the moppecrew typ.




asså jag älskar den här bilden






varberg, amanda du vet precis vad jag tänker nu...






skolan börja, jag och th va på riktigt trötta då... haha just den här bilden minns jag att vi satt på matten sen ba, äh jag är så sugen på kakor och läsk, vad gjorde vi? jo vi tog moppen till willys direkt och köpte, kom tillbax till matten och jobbade i lugn och ro.. haha minnen asså! ska skriva sen ett inlägg om min och ths lilla skolgång :) haha


dom här två var nog lika trötta som jag och th... hhah


vem orkade ta på sej jeans och en fin tröja och sminka sej till skolan?
ja, inte vi i alla fall.. haha




vi körde igång med dansen igen


haha den här dagen... vi gick från mej till vicki, från vicki till amanda,
från amanda till vicki, från vicki till station!!!!!! haha





























d blev vinter, och jag tyckte att jag hade världens bästa liv...


shan atci
























fick reda på att jag skulle flytta

jag hade en sjukt kul nyår :)


skolan börja igen




suedeee, latina, libanes






jag lerde kenne denne filur och alle andre i fine klasskamrater mycket bättre på vårterminen!









hon fick mej att garva.. MKT


en av dom bästa känslorna som finns!




vi gjorde en så sjukt grymt bra produktion, ååh jag saknar så mkt.. beey.. vi kom verkligen nära varandra då, alla... till och med dom jag verkligen inteeeee gillade blev vi fett nära med. Och Juan och Javier... abow saknar fett mkt.


jag fyllde sexton. Mjo.. nu bjuder jag inte på mer för d mesta efter ligger ju uppe på bloggen.

Jaaaa, vad säger ni då? Ganska stor förändring sen sjuan till nian... saknar nian mest nu, trodde jag aldrig. haha, men som sagteeeeee ska jag fixa ett inlägg om min och th's skolgång, haha ni kommer säkert tro att vi va största problembarn men jag lovar vi va inte d! Vi fick fett bra betyg, och d fanns folk waaaay mkt värre än oss. Varnar bara i förväg, men när d inlägget kommer upp vet jag inte, vi får se :)

Kommentarer
Postat av: Jag

Varför är jag så ful för....varför ska ni fota på filmkvällar för :O

2010-08-12 @ 01:04:53
Postat av: Jennifer

d räääckeeer nuuu, varför haru fått för dej att du är ful? :o

2010-08-12 @ 02:22:33
URL: http://jenniferbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0