varför vill jag helt plötsligt blogga?

varför får man alltid bloggsug när man sagt att man vill ta en bloggpaus?
Jag förstår inte,direkt efter att jag hade publicerat inlägget fick jag massor med ideér,eller massor och massor men några,men jag väntar fortfarande på min kamera så allt kommer inte än. MEEEEEN en kom jag på att göra en ny kategori,eller den kommer ligga under Panama kategorin men den kommer heta "I remember" Så då kommer jag lägga in någon speciell video och berätta typ, eller bara ta upp en händelse eller sådär typ, låter det bra? :)

Var i alla fall i Los Pueblos med familjen,vi åt på popeyes och det va bladlöss i Elidas hamburgare,hon ba "Jag gillar bladlöss"........... haha I alla fall, sen gick vi runt i en affär,hitta faktiskt ganska mkt snyggt. Så handla jag lite mat med mamma och d. Nu är jag i alla fall hemma, blir inte så sen kväll för mej är rätt trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0