2011 kommer bli så grymt!

Oooooooooooooookej, nu har jag bestämt vad jag ska ha, inte värsta asså. Så nu sitter jag bara här och gör ingenting, ska snart platta håret och d men aa, ska annars bara titta på grey's till ikväll när vi drar till el valle, fyy vad SKÖNT d ska bli med nytt år, förra året jag minns att jag ville verkligen inte att 2010 skulle börja, för d skulle betyda att jag bara hade halvår kvar och lalala, när vi räknade ner jag var nog den enda som inte vill räkna ner, men nu asså jg är FETT PEPPAD på 2011, de kommer bli så grymt bäst när jag kommer tillbaka.. ååååh, tvåtuseneeeeeeeeeeelva, d låter perfekt, elva. 11. gryyyymt!


rasmus, amanda, jag och ludde för ett år sen på nyårsafton, kan ni fatta att d va ETT ÅR SEN?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0