Månadslista?

Dag 1 – Om dig själv.
Dag 2 – En artist du inte skulle kunna leva utan.
Dag 3 – Tre bra saker om dig.
Dag 4 – Tre dåliga saker om dig.
Dag 5 – En superkraft du skulle vilja ha.
Dag 6 – Din religion.
Dag 7 – Din familj.
Dag 8 – Din närmsta vän.
Dag 9 – Dina framtidsplaner.
Dag 10 – Om du är en stark person eller en svag person.
Dag 11 – Ditt favoritminne.
Dag 12 – Något du skulle vilja ha ogjort.
Dag 13 – Din bästa egenskap.
Dag 14 – Din passion i livet.
Dag 15 – Något du saknar.
Dag 16 – Något som får dig skratta.
Dag 17 – Något som får dig gråta.
Dag 18 – Din skolgång.
Dag 19 – Din klass och vilken roll du har.
Dag 20 – Något du hatar i världen.
Dag 21 – Något du blir arg över.
Dag 22 – Dina största rädslor.
Dag 23 – Din sämsta egenskap.
Dag 24 – Något du ser fram emot.
Dag 25 – Vad musik betyder för dig.
Dag 26 – Den bästa högtiden.
Dag 27 – Den plats du älskar att vara på.
Dag 28 – Vart du är född, uppväxt tills där du är nu.
Dag 29 – Vilken kändis du skulle vilja vara.
Dag 30 – Det perfekta ögonblicket i ditt liv.

här ären andra listan jag hitta som har roligare saker än vad man har i handväskan och vad ma har haft på sig och lalala, får se om jag pallar följa hela men ska göra ett försök, men innan jag snackar om mej själv ska jag lägga in en bildbomb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0