100118

eh.. tjaa..

jag vet att min blogg är SKITTRÅKIG!
men jag har precis kommit hem från Sara, d är alltid lika skönt att vara där! och.. i morrn är jag ledig tänkte jag säga d är jag inte alls. Efter skolan ska jag va med amanda, sen ska vi dra iväg och dansa, och jag är fett taggad på d nu. känns som att vi inte har dansat på skiiiitlänge, fast vi dödade ju oss på nyår för att vi dansa så mkt, men d var kul! Nästa nyår är inte jag här så jag längtar till nyår 11/12.. fatta vad grymma danser vi kommer ha då! ;) och dom kommer vara fett grymma 10/11 då, är ju med i värdens bästa dancecrew hahah.
nää i alla fall, förs på onsdag blir jag ledig.. Då ska jag BARA chilla, sköööönt :)
och, nu ska jag bajsa all skit jag har ätit idag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0