Nyårsbilder del 1

(bilderna är inte i dag ordning, bara så ni vet)
dom hära första bilderna är från nicis kamera :)


haha, d här va typ första dagen :)


haha mirella och hanna dansar


haha, jag, och så ser man ths snygga röva dära!


hahah vicki och theresa :)


coooola fridah :D


när dom öva sin dans, asså den va feett skön!


amanda när hon spelade någon slags brat :)


stina och jag :)


stina jag, och så ser man bajsmus där :)


haha ser ni hur tröjan verkligen lyser?


d hära va nyårsafton, jag och amandaaa ;)

nu cpar bloggen så massa bilder försvann, laddar upp mera senare


Kommentarer
Postat av: Anonym

filmade du den "sköna" dansen? ;D, skulle gäärna vilja se den!!

2010-01-02 @ 21:39:15
Postat av: Jennifer

aa, ska lägga upp den sen.

2010-01-02 @ 23:06:17
Postat av: Stina

DET ÄR JU JAG PÅ BILDERNA, INTE MOA !!!!!! hahaha

2010-01-03 @ 21:16:56
Postat av: Jennifer

HAHAHAHAHHAHAHAHA, oj

det är inte så att jag såg fel, klart jag såg att d va du.. va väll bara lite snurrig. hahahahah sorry stina!

2010-01-04 @ 16:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0