trööööööööööött

tjena.

dygnade ju som ni vet, d va ju på ett sätt bra för då vare inte så att man behövde tvinga sej upp ur sängen men nu mår jag jätte illa :(
inte bra inte bra.. jaja efter skolan så drog jag, th och nici och käka kina med min syrra och några till som fira henne lite, d va nice. Åt sushi och d va faktiskt ganska gott nu. Direkt när jag kom hem gick jag och la mej, vaknade av att elidas kompiar, eller ja, mina kompisar med men dom kom i alla fall in i mitt rum och börja prata med mej.. -.- hahaha nära, men dom sa att jag hade pratat i sömnen om ngn ananaspaj? hahaha
i alla fall gick jag upp då och nu sitter jag här svimfärdig typ, ska nog gå och lägga mej för kvällen snart...

och hela internet är JÄÄÄTTE segt på att ladda upp bilder nu på bloggen :@ jag som har en massa bilder att ladda upp, jaja får fixa d nån annan gång, bye.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

jobbigt läge :/

2010-01-07 @ 20:24:59
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0