100613

hejjsan på er!

drog upp fett tidigt typ runt sju, det var jätte svårt att komma upp ur sängen för det kändes som man skulle till skolan, men vi drog i allafall till steninge och va där med, moa, stina, th, pontus och simon. Alla badade förutom jag och amanda, ni känner mej, jag badar inte om det inte är fint väder, om jag skulle bada utan att det är fint väder har jag fått flipp bara... haha, nä men sen så tände killarna brasan dom är helt galna säger jag bara, så satt vi där och myyyyyyste typ. Och någon pain in the ass gubbe från sigtuna hem kom oxå, störd...
Sen vid elva kom jag och amanda hem, och gjorde frukost. Banan med choklad och så grillade vi korv, jag livar vi var helt störda. Så vi gick och sov sen och vaknade inte förs nu.
JAPP JAPP HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0