100321

Godmorgon :)

känner att jag är uppe i tid för typ första gången på länge för att vara helg!
idag ska ajg försöka med att städa i min garderob, asså jag har ju knappt några kläder känns d som för alla ligger i en hög så man hittar ingenting, så aa... sen ska jag väll bara chilla, vill kanske hinna med att börja lite på Nicaragua uppsatsen, men vi får se hur d går med d. nu ska jag bara vänta på att nagellacket ska torka sen ska jag gå ner och äta frukost och sen ska jag börja med att städa. Är glad idag men ändå inte, d snöar :(
ååh d stog att vi ska räkna med att det ska bli 5-10 cm snö.... d tror jag inte alls på, d kommer säkert smälta i morrn, förhoppningsvis, annars vet jag inte vad jag gör, då flyttar jag till panama i morron!
haha, nej men jaja, ska dra nu, BYEBYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0