godnatt

tjaa, har pluggat som en gaaaaaaaaalning idag.
stöööört, i alla fall nu kan jag det mesta, får se tror verkligen inte att det blir et mvg på det här spanskaprovet tyvärr :(
jaja, amanda kom hit så pluggade vi tillsammans, sen drog jag th och amanda till isak så va rasmus där, vi hade fett kul och efter ett tag kom henke oxå. Drog hem vid nio typ, så när jag kom hem plugga jag lite till så nu sitter d lite bättre i alla fall. Nu sitter jag och Dennis här på rummet och ska titta på film och mysa, fast jag tror jag kommer somna till filmen för jag måste sova tidigare idag. D är ju skola i morrn JAG ORKAR INTEEEEEEEE!
emh aaaaa, dennis sitter här och mobbar mej för att jag bloggar ;( han tkr jag är en tönt......
han är tönt. jaja vi hörs i morrn efter skolan hahahah han säger att jag bloggar så folk ska få reda på mitt lilla olyckliga liv så jag kan få hjälp, ahhah jag orkar inteeeeeeeeeeeeeeee, HEJDÅ


haha ni får någon randombild från panamaaaaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0