what else can i do, everything i am depends on you, and if the sun don't come back up, i know your love will be enough

har jobbat skiiit mkt med den här uppsatsen nu, jag har gjort hela G, och lite mer av halva VG, nu är de massa skit kvar där det står utveckla och motivera i varje mening. Det tycker jag helt ärligt är kul, så de här lär inte ta så lång tid, fast MVG är lite svårare men jag kanske hinner till halva MVG om jag pluggar på nu hela kvällen, men vi får se helt enkelt. Sen kanske jag tittar på en film innan jag går och lägger mej, fast det känns bra också nu när jag sitter och pluggar och jag ser att klockan är halv sju men det är fortfarande ljust ute! Jag har förlorat en timme men det är ljusare ute nu på kvällarna så d är bra! Och dessutom DOG jag av grav när jag fick ett sms av Isak där han skrev att han hade ramlat och brutit tån, asså hahahaha så stööörd.
men jag ska nog fortsätta att plugga på nu, sååå ADIIOOOOS :)


mitt hjärta dör lite varje gång jag ser en moppe, men snart snart
snart ser ni mej på moppen igen! min ääälskde moppe!
(moppen på bilden är elidas)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0