Asbra dag

Hej, som sagt pallar jag inte blogga så mycket just nu, men har i alla fall haft en miket bra dag idag. Började med att jag skulle plugga, gjorde jag det? noooop. Vi drog till ett mall, med mååånga affärer, hade inte mkt tid så hann inte gå i så många men jag fick med mej hem två tröjor, som jag var fett stort behov av. Sen kom vi hem, fixade oss, så drog vi till Gerritt och Tara, det var... fusion (motsvarande hope, om motsvarande ens är ett ord men ni fattar) så vi tjejer drog till bio, lyx bio typ, stooooora stolar som man kunde luta sej ner så låg ner under hela filmen aaasnice, sen drog vi hem till dem igen så satt vi där och titta när killarna spela tv-spel, sen när alla hade gått vare bara jag, mina syskon, akash, gerritt och tara kvar, så kom mamma oxå så vi satt och snacka läänge om olika språk och så, hade fett kul faktiskt. Är hemma nu, ska snart sova.. för i morrn hörrni. då blire däremot plugg... har typ ångest, vill inte logga in på first class, börjar typ svettas och skaka när jag ska öppna brevlådan och läsa mail från lärarna.. haha inte riktigt men jag HATAR det. aahmen jallaaaaaaaa, vi hörs när vi hörs, för det är ett under att jag skrev det hära inlägget. BYE.

Kommentarer
Postat av: Amanda

kolla mitt inlägg :D

2010-11-06 @ 15:18:11
URL: http://kountianhellgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0