Dygnis

Ångrar att jag dygna, varför skulle jag göra det för? Kunde jag inte bara lägga mej i vanlig tid? Nu mår jag illa, allt jag vill är att sova men skulle ändå behöve gå upp då inom två timmar.. kanske äre värt d ändå, att sova asså. hmm... får se. Innan måste jag i alla fall duscha, kommer somna i duschen. Packa skolböcker, ladda ner musik till ipoden och hundra olika saker, verkar inte som det blir att sova ändå va. Får sova i bilen, men vi ska förbi price smart oxå...................... gaaaaaaaaah jag säger alltid efter jag har dygnat: Aldrig mer igen.
Nu säger jag på riktigt och jag lovar, ALDRIG MER IGEN. Jag har att dygna, det är ens inte nödvändigt, heeelt onödigt att bara sitta uppe BARA FÖR ATT när man kan göra det mest värdefulla på jorden. SOVA!






under natten, vem är jag? vet inte. men nu ska jag duscha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0